14 September, 2009

MBAKYU SUMINI

Awas yu....
Sampeyan tegel karo aku
Sambel wayu, tok bagehke aku...
Jare aku tok anggep sedulurmu..
Terlalu....

Pendak sore, aku mesti blonjo rene
rego piro2, oke-oke wae...
Nek urusan pangan
aku ratau ngenyang
Sorry.. aku wong lanang
Mesti tak bayar kontan,
jongasi aku ngutang

Gara-gara sambel kecut,
marakke brat-bret, ngentat ngentut...
Bola bali mlebu metu kolah
mergo wetenge sebah..
oalahhhh,
Sumini pancen parahhhhh

Masalahe ora mung kuwi
Sholat tarwih ki aku sing ngimami
Nek wetenge ragelem kompromi
karepe ngejak neng mburi...
wahhh.... blai...
Mosok sholat tarwih di pending
Gara gara imame ngising.......

Iki sasi poso
rakeno murko, mggresulo...
opo maneh ngondo liyo
Rapopo yu... wes tak ngapuro..
meski bodone rung teko
Aku tetep isih moro
blonjo ge buko
Pindang presto,
Sop kambing,kulupan
Bumbune pas tenan..

3 komentar:

Anonim mengatakan...

Mungkinkah yang sebenarnya dimaksud dengan judul dan isinya tersebut adalah MBAKYU MISRI? Apakah daku harus menanyakan kebenaran jawabannya tersebut kepada, kata ebiet, rumput yang bergoyang-goyang? Oh, Sumini, oh Misri, oh Ebiet, oh rumput yang bergoyang-goyang..., berilah daku pencerahan agar otakku bisa cerah dan mampu membedakan antara yang haq dan yang bathil? By alumni kelompok Nasyatul Fata Wallahu bil 'Ilmu Wattuqa, pimpinan Mochtar Qasim, yang sekarang kulitnya sudah putih banget seputih kulit Luna Maya.

Lor Mesjid Kulon mengatakan...

Kisah yang ditulis dalam cerita tersebut, adalah realitas kehidupan sosial yang sebenarnya, tentu ada sedikit penambahan maupun pengurangan sebagaimana layaknya bumbu, agar bisa disajikan lebih pas dan meresap sesuai dengan selera konsumen.
Dumateng diajeng Misri, mugi mboten dados penggalehipun, amergi dumugi kapanpun, selagi hayat di kandung badan, Saya tidak akan pernah bisa memanggil dengan sebutan MBAKYU MISRI,amergi kulo luwih disik maddal ardho, alias midak bumi.
Meski komentator diatas tidak secara spesifik menyebutkan identitasnya masuk dalam kategori 'invisible to everyone' tapi berdasarkan hasil terawang, dengan pertimbangan gaya bahasa, tulisan, sastra tulisan alias cengkok insya alloh 80 persen sudah dipegang tangan. Pokok'e sip... aman.

Anonim mengatakan...

mboh aaahhh....dasar podo usil...iseng...
nak komen mbok sadar di weki jeneng...kesatria dunks...!!!

kang muhdhor.....
lanjuuuuttttt....muah

ooOOmisOOoo